Ікона зі срібла 925 проби
Виріб | ікони |
---|---|
Вид металу | срібло |
Проба | 925 |
Колір металу | білий |
Вставка | шкіра |
Стать | чоловічі , жіночі |
Тип виробу | православні |
Покриття | родіювання |
Для кого | колезі , начальнику , для мами , для дружини , для дівчини , для дочки , сестрі , для подруги , для бабусь , для тата , для чоловіка , для сина , для брата , для друзів |
Лик хрестика/іконки | Янгол Охоронець |
Опис вставки | |
Переконайтесь у винятковій якості виробів ювелірного заводу «Золотий Вік» разом з програмою «3 роки гарантії»!
Ювелірний завод "Золотий Вік» гарантує високий рівень якості усіх своїх виробів і надає три роки гарантійного обслуговування на золоті прикраси. Наш гарант - подвійний контроль якості і повний технологічний цикл: від створення ескізу до його виробництва. Вибрати й купити якісні золоті прикраси з наданням гарантії на 3 роки ви зможете в магазинах ТМ "Ювелірний завод "Золотий Вік""
Виробник гарантує відповідність ювелірних виробів вимогам ДСТУ 3527-97 «Вироби золотарські з коштовних матеріалів» та надає додаткове безкоштовне сервісне обслуговування за наступними умовами:
Найменування | Гарантійний термін з дня продажу | Термін безкоштовного сервісного обслуговування |
---|---|---|
Ювелірні вироби з коштовними каменями, шарнірні з’єднання браслетів і сережок | 18 місяців | +18 місяців |
Решта ювелірних виробів | 12 місяців | +24 місяці |
- Безкоштовне сервісне обслуговування включає у себе усунення прихованих дефектів, що виникли з вини виробника.
- Для виконання гарантійного ремонту/заміни або безкоштовного сервісного обслуговування клієнт потрібен мати при собі:
- товарний чек з відміткою про дату продажу;
- гарантійний талон/талон на сервісне обслуговування;
- документ, що засвідчує особу.
- Дія положення не розповсюджується на ремінці від годинника, на вироби, які мають механічні пошкодження, сліди взаємодії з лужними миючими засобами, речовинами, що містять хлор і йод, кремами і мазями, що містять ртуть та її сполуки.
- Рекомендації до експлуатації:
уникати взаємодії виробу з лужними миючими засобами, речовинами, що містять хлор і йод, кремами і мазями, що містять ртуть та її сполуки, зберігати окремо від інших виробів, не носити при перенесенні важких речей та твердих предметів, занять спортом для уникнення потертостей, подряпин та розривів виробу. - У разі виявлення прихованих дефектів клієнт має право звернутися до магазину у якому був придбаний виріб або безпосередньо до виробника.
Міжнародна доставка
- Надсилання після 100% передоплати
- Здійснюється за допомогою "Укрпошта"
Безкоштовна доставка
- У відділення Нової Пошти
При замовленні від 2000 грн
- Кур'єром по Україні При замовленні від 2000 грн
Зручна оплата
- Готівкою при отриманні
- Оплата частинами Приват/Моно
- Оплата карткою Visa/Mastercard
Гарантія та сервіс
- Гарантія від виробника li>
- Безкоштовне сервісне обслуговування li> Ul>
380 магазинів в Україні
- Самовивіз з магазину li>
- Безкоштовне бронювання li> ul>
Відгуки
Залишити відгукДарья
Мені було вислано браковану ікону, навіть, незважаючи на моє окреме прохання перевірити її перед відправкою. Я відмовилась від отримання одразу на пошті. Гроші поки не повернули. В момент відмови замовила нову таку ж саму ікону, оплативши вже вдруге її вартість, не отримавши повернення за перший. Обслуговування менеджера просто мінус 100 балів, грубе, ніяк не намагається владнати приязно ситуацію, недоброзичливо розмовляє, ніби ще я винувата, абсурд, 100 разів потрібно розповідати одну і ту саму історію, бо нотаток ніхто не робить і кожен раз як в перший , з тебе роблять «винувату», вибачень ніхто не приносить , говорять по-злому, майте на увазі це, що якщо буде потрібна комунікація, ось так будуть себе поводити. І так, до речі, якщо потрібно встигнути до певної дати, не рекомендую замовляти тут інтернет-замовлення. І як приємно, коли в компаніях гарний сервіс, однак це не про Золотий Вік.