НА КОГО РОЗРАХОВАНА ПОСЛУГА БЕЗКОШТОВНОГО БРОНЮВАННЯ
Якщо Ви не хочете об'їздити всі магазини мережі «Золотий Вік» свого міста в пошуках потрібного Вам виробу (попередньо дізнавшись артикул на нашому сайті або у продавця-консультанта в магазині мережі), наберіть номер безкоштовної гарячої лінії 0 800 302 505 або оформіть кошик товару на сайті з вподобаною Вами прикрасою, вибравши при оформленні замовлення «Самовивіз з магазину».
Менеджери інтернет-магазину зв'яжуться з Вами, проконсультують з приводу наявності даного виробу у вашому місті і підкажуть зручний Вам магазин для самовивозу, а також забронюють для Вас даний виріб строком на 2 дні абсолютно безкоштовно.
Дана послуга безкоштовна. Якщо Ви не прийдете до магазину протягом зазначеного строку, бронь автоматично знімається.
НАВІЩО БРОНЮВАТИ ВИРОБИ
Кожен виріб індивідуальний і наші вироби знаходяться у вільному продажі у мережі магазинів «Золотий Вік». Для того, щоб ви приїхали в магазин, а виріб Вас там гарантовано очікував, - рекомендуємо оформити Бронь в інтернет-магазині zolotiyvik.ua
ЯКЩО ВПОДОБАНОГО ВАМИ ВИРОБУ НЕ ВИЯВИТЬСЯ У ВАШОМУ МІСТІ
Якщо обраного Вами виробу не виявиться в найближчому до Вас магазині, Ви можете скористатися додатковою послугою «Переміщення». Переміщення одного виробу для Вас безкоштовно, понад одного - за повною передоплатою з можливістю повернути повну суму, якщо виріб Вам не підійде.
Все передплати/оплати ви можете внести за допомогою карт Visa/MasterCard.
Після підтвердження Вами замовлення оператору Колл-Центру, вам на вказану при замовленні email-адресу буде надісланий електронний рахунок на оплату. Всі розрахунки проводимо за допомогою найбезпечнішого сервісу від ПриватБанку, системи електронних платежів LiqPay.
Детальніше про оплату картами - в розділі Оплата платіжними картами Visa и MasterCard